lite nostalgitripp!

morning morning! tisdag idaa o altså ännu en dag ledig :) ja börjar bli bortskämd me all ledighet. 
Hah, ja ha sovi typ 12 timmar ja nu inatt! elä jaa hmm, ja vakna typ mitt i natten 3 tiden o fick värsta idéerna om va ja ska hålla mitt modda tal om. sen när ja hade kommi på de så somna ja lungt igen? de va lite konstit :)

ska me pappa o hämta bilen som ja ska få börja köra me idaa. den e på service o nu e den klar. sen senare ska ja antagligen på kaffe me Pate också.

ja veeet att ja int haft nå bilder på länge :/ men de som sagt fö min kamera e sönder o ja, jag tycker också bloggen e tråki utan bilder. men ja vet att ja får en ny ti julklapp så då ni! då kommer de bilder :)
men bara fö de ska ja lägga lite gamla bilder idaa, har man inga ny får dom gamla duga :)


HAHAHA ja gick igenom en mapp på datorn me egopix på mej, ja bara måst lägga hit några gamla o skrattretande :)



haha, vadå lessen? de 2 år sen


wannabe barbie? ;) hahah, ja vet int hu gammal den hä e, men lite under 2 år måst de vara


oj ja skäms! den e 4 år gammal o ja hade min fjortis tid typ :P de va också innan ja skaffa linser.


den e typ 3 år gammal. hade iaf kommi ur de platinablonda stadiet.


nä nu ska ja sluta. hittar hu många som helst av dihär gamla, o de rätt så roligt fö mej iaf att kolla på dom :)

ska börja fixa mej nu, fö int kan ja ju sitta i pjamas hela daan :)
ha e bra dag!


Kommentarer
Anonym

den för 4 år sen e ju no lite najs ^^

2009-11-26 @ 13:06:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0