opera ??

Ja ha kommi fram till att min granne här i lägenheter brevi e operasångare.
när ja kom hem idaa hörde ja bara hu nån vråla fö full hals. de hördes jätte bra i hela vår lägenhet så ja undrar hu jävla högt han påriktit sjöng :o ?
nåjaa, ja kom iaf också fram till att han e ju riktit duktig efter att ha luggit o lyssna på honom e stund. han hade en bra basröst o sjöng jätte rent. (borde ja gå knacka på o säga att de nåt han ska satsa på?)
nu ha han iaf vari tyst en stund.

nu e mina solglasögon upphittade. min snälla Matilda gick till jim o jill o fråga om di va där o vips så plocka di fram dom (ja hade nämligen glömt dom där i ett provrum) så ja får dom ikväll nu när ja träffar henne :) ! tjohoo va bra, nog för att ja vill ha nya egentligen, men ja hittar ju ingenstans.

nu ska ja börja me mitt provläsande *suck*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0