go moron

ska snart iväg till skolan o skriva matteprov, men ja råka stiga upp lite för tidit :o (de händer typ AALDRIG!!)
så ja hann tillome ta en dusch nu på moron.
ja hitta mina blåa strumpbyxor i skåpe så kände ja gör att va lite färgglad idaa :) haha

senare idaa sen tror ja jag o matilda sku gå på en långpromenad, hoppas int de lika kallt som igår då, fö igår va de verkligen förbannat kallt!

ja borde beställa tid till frissan. Men frissa e verkligen min största fasa. ja menar folk brukar ha tandläkarskräck, o ja har frissaskräck iställe.
ja e aldri nöjd, vilken frissa ja än går till, o allti då man kommer därifrån så e håret kortare, även om de bara e några cm. nää-ä ja tycker int alls om det. men mina toppar skulle behöva klippas faktist.
får si om ja får de gjort?

nåjaa, nu ska ja tjoppa iväg o käka frukost, fö ja börjar vara lite hungri.
ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0