170309

ja märkt just att ja har ett blåmärke på bene som tar ont :/ hmm, vet ni hu ja lyckades me de :o ja sku tänja mitt ben här fö nån dag sen o laga opp de på en hylla i kläskåpe o sen så mitt i allt bara rasa hyllan ner :o o flög på mitt ben, o lådorna haman på glove o hyllan för den delen också, men de va lättfixat så de helt lungt.

idaa va ja ti farsan o åt o han hade laga nå jätte goda biffar så ja blev lite fö övermätt, men lite glass fick ja ändå ner :) (ja mena de finns de väl allti rum för ? )
sen gick ja me mamma i minimani o märke att di ha fått min favorit choklad sort dit som förr bara fanns i sverige! så nu blev ja lite glad o kunde int låta bli att köpa de.. int för att de nu sku försvinna men ändå :)

imoron börjar ja 11 :D :D ja får altså såva länge, fy fan va skönt!

nu hade ja bara lust o ladda upp dehär bilden fö di e så söta här !


en riktit blond matilda o en riktit mörkhårig elin :D


ja ha föresten kommi fram till att ja borde int gå på stan. de finns så mycke ja vill ha just nu, en massa fina vårkläder, o ja har int råd, så ja tror ja ska hålla mej borta från klädbutikerna ;D haha, nåjaaa, får si hu de ska gå då ?

tjohej hopp !


Kommentarer
Anonym

int visst ja att matilda e sådär mycke längre än mej :o buuhuu :( men såde annars e vi nog söta ;)

2009-03-17 @ 18:53:54
malin

hmm, men vi kan skylla på att du typ står o lutar elä så kanske hon hade skoran på ? ;)

2009-03-17 @ 19:01:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0