ny kamera äntligen

Nu e snart julheljen över, o de ha gått lika snabbt som vanligt!
idaa ha ja iaf sovi bort typ hela daan, steg upp kl 6! altså joo nog hade ja vari lite upp en sväng före de, typ sagt hejdå ti johan o sånt. Nu känns de nog tomt också när johan ha fari hem :/ ja va me honom typ dygne runt i några dagar o nu for han..

va ut igår eftersom de va juldagen! o de va nog e sjuttons bra kväll, ja hade jätte kul faktist!

o ääääntligen ha ja fått min nya efterlängtade kamera så ja kan börja fota igen :)
såhär sir min nya fina kamera ut :)




o här kommer också lite fjantfoton som jag o johan ha hunni ta :)


johan med lite finurlig min


vi kom fram till att ja sir ut som en hora på den här bilden, men kul hade vi åt den ;)




en lite suddig kram :)

finns en hel del till, de där får räcka.
va man ska hitta på ikväll e nog ännu lite oklart, men får si, nånting kommer man väl nog på :)



Kommentarer
satu

Kameran verka skitbra! :) de e ju skoj! Men du, nu har jag fast va för planer för oss ;).. t.ex.Åland i sommar? Fick mittiallt jätte lust med att fara dit ;p..

2009-12-26 @ 18:40:21
URL: http://satu.blogg.se/
satu

Kameran verka skitbra! :) de e ju skoj! Men du, nu har jag fast va för planer för oss ;).. t.ex.Åland i sommar? Fick mittiallt jätte lust med att fara dit ;p..

2009-12-26 @ 18:41:01
URL: http://satu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0